måndag 17 februari 2014

Snäll vecka

Den här veckan är läxan att vara snäll mot sig själv och det passar mig perfekt.
Jag firade nämligen Alla Hjärtans Dag med att bli tokfökyld.
Det där med att vara sjuk och ligga hemma och ta det lugnt är inte riktigt min grej så jag fortsatte
som vanligt fast kanske i ett något lugnare tempo.
Igår sa min kropp dock ifrån. Min puls steg kraftigt så fort jag ställde mig upp så nu ska jag
försöka ta det lite lugnare.

På tal om något helt annat.
Johan ska försöka få en veckas semester och om han lyckas ska vi förmodligen
åka upp till Vemdalen och vandra!
Det är något jag har velat testa på i några år!
Inte sådär seriösvandra och bo i tält, det vågar jag inte.
Så vi ska mjukstarta och bo i stuga och åka till olika vandringsleder.
Håll tummarna för att det kommer funka!
Funderar på om man ska göra det med hund, eller utan?
Tål att tänka på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!