måndag 24 februari 2014

Måndag

Helgen är slut.
Pojkvännen är många mil här ifrån och
den gamla vanliga vardagen är här igen och
det känns väl på ett sätt lite trist men det blir vad
man gör det till tänker jag.

Idag ska jag till Spira och kolla på Vi som blev kvar.
Det är både nervöst och spännande.
Jag känner mig inte helt förberedd men får försöka förbereda
mig under dagen.
Det är kul att jag faktiskt ska se den, att jag tog tag i det.
Hörde talas om att den skulle komma för ca ett halvår sedan och
redan då bestämde jag att jag ville se den.
Många gånger backar jag ur och orkar inte anstränga mig
för att det ska bli av men så blev det inte denna gång.

Min förkylning börjar äntligen släppa och jag planerar att jag kan
börja träna igen på torsdag!
Ska börja promenera lite nu i början av veckan för att komma igång
lite.
Låter kanske jätte konstigt och dumt men jag har verkligen saknat
träningen för jag mår så mycket bättre psykiskt av det.
Jag är just nu väldigt vinglig i humöret vilket känns jobbigt.
Är lätt irriterad och inget tålamod.
Så det ska verkligen bli skönt att försöka få bort det.
Kan ju vara sjukdom spöken med men det hoppas jag inte!

Sen ska jag fundera på om jag ska köpa ny mobil.
Det är ett stort beslut och mycket pengar så det tål
att tänka på.

Jag ska skicka foton för framkallning med i veckan har jag tänkt.
Vi har så mycket foton som bara ligger och dräller på datorn.
Man kollar ju typ aldrig på dem där och man visar inte upp dem?
Så nu tänkte vi skaffa ett gammaldags album och ha våra bilder i.

Nu ska jag äta lasagne till frukost och sen ska jag till jobbet och
det ser jag fram emot. Träffa alla snälla, peppande människor där! 



Jag i somras.
Det var översvämning i Jkpg och jag och J
åkte till Nässjö och köpte ps2 av en tjej.
Sen fikade vi på Elsies café


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!