torsdag 27 februari 2014

Z2

Nu har jag äntligen bestämt mig.
Det blir en Xperia Z2 som inte har kommit ut än.
Jag har förbeställt den och nu är jag 6000 kr fattigare.
Pengar jag måste försöka få tillbaks in på mitt konto igen
så det får jag jobba på genom att inte köpa någon pepsi bland annat.

Lite kul att den heter Z2. Jag är Z1 och den Z2 som B1 och B2 ni vet ;)
Jag får nu antingen vänta 6-8 veckor eller så får jag vänta först till den 16 april
och sen 6 - 8 veckor. Jag förstod inte det där riktigt.
Det gör inte så mycket. Den kommer när den kommer.
Den hade gärna fått komma idag men det går inte så får ha tålamod.

Förmiddagen idag spenderades med räkningar.
Det var så rörigt så jag började gråta.
Usch jag förstår folk som tar livet av sig för att de inte har en bra ekonomi.
Det är stressande och jag mår skitdåligt när det blir en ända röra.
Nu är det löst i alla fall.

Papi var här innan och "godkände" köpet.
Han har varit väldigt bitter över alltihop och det har gjort det lite extra jobbigt.
J tycker jag skulle skita i honom och liksom tänka vuxet själv utan honom men
jag har svårt för stora beslut.
Nu är det över och det känns inte dåligt i magkänslan.
Det är bra i alla fall.

Man fick en cool pryl när man förbeställde också.
Den ser jag också fram emot :)

Nu när jag inte köper pepsi längre kanske jag blir smalare.
Har en känsla av att pepsi och bullar är det som gör mig lite rund om magen.
Jag menar inte nu att jag är megastor så ingen tar illa vid sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!