söndag 23 augusti 2015

Balsam för själen

Igår åkte vi upp på landet och tog det så lugnt man bara kan.
Både J och jag mår så otroligt bra av att vara i naturen.
För mig är det verkligen balsam för själen.
J har ju varit borta i tre veckor och han blev förvånad över att se
mig så lugn.
"Är du inte rastlös?" frågade han när jag suttit stilla i en fåtölj i typ 10 minuter.

Det var väldigt varmt så vi passade på att bada.
Mymlan var med såklart med sin rosa flytväst på.
Jag lyfte ner henne på en sten så hon kunde gå i om hon ville.
Det är så synd att jag inte hade kameran med mig ute i sjön för det hade blivit så fina bilder på henne när hon hoppa i och simmade som en liten båt ut till oss.
Flera gånger.
Sen klättrade hon upp själv på land.
"Pudelraceade". Sen tog jag av henne flytvästen och då la hon sig på en handduk och soltorkade sig.
<3

När både hon och flytväst var torr åkte den på igen och så hoppade vi båten och rodde neråt ån.
Det blev en ganska lång roddtur för det var så härligt
Idag har jag lite träningsvärk dock.  Gjorde armhävningar med så vet inte vilket som gett vad.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!