måndag 17 augusti 2015

Stegvis

Först vill jag bara säga att det är jätte kul att läsa era kommentarer!
Jag önskar jag kunde svara på alla kommentarer så att ni får svaren.
Det går inte i blogger vad jag vet? 

När man svarar hamnar det bara under det ni skrivit på min blogg tror jag?
Har funderat på att byta bloggportal därför  bara för att det är kul att kunna svara!

Vi får se .. 

Jag använder mig av shapelink och är med i några olika utmaningar och bland annat så fyller jag i hur många steg jag gått om dagen.
Nu när J är hemma tänkte jag försöka börja komma igång med träningen igen.
Vill vara rörlig och ha ork och kondition.
Körde lite hemma träning idag och fyllde sen i en månads steg på shapelink för har slarvat så mycket med det under semester. 


Så kom jag på att det hade ju varit kul att få se hur stor skillnad det är från innan jag skaffade My och nu efter. Så jag klickade runt lite och hittade tillslut precis det jag var ute efter.
Såhär ser alltså mitt år ut i steg hittills

Nu ska jag verkligen vända på den så att staplarna går upp igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!