måndag 10 augusti 2015

Tomhet

Jag vet inte om det var för att jag började jobba idag och att det tog mer på krafterna än jag trodde men jag är helt slut mentalt just nu.
Saknar J så jäkla mycket och är blödigare än blödigast.

La mig jämte Mymlan på golvet och lipa innan ^^
Hon började buffa på mig och kröp in jämte mig och slickade bort mina tårar.
Sen gjorde hon som J brukar göra när jag är ledsen, få mig att skratta istället.
Han har lärt henne väl ;)

Fint ögonblick med skruttisen <3

J har inte hört av sig på länge. Kanske är de det som gör mig ledsen med.
Jag vet faktiskt inte.
Just nu vill jag sjukskriva mig från livet och gömma mig under bordet men jag vet
att jag kommer må bättre om ett tag. Om inte annat så borde jag må bättre imorgon när
jag vaknar.

Förövrigt fick jag såklart näsblod när jag grät.
Får det så himla lätt nu för tiden så funderar på om jag behöver bränna.
Gör man ens det fortfarande eller var det mer förr?

Kom hem fina underbara du <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!