lördag 1 augusti 2015

Hemligt paket

Igår fick jag ett sms om att jag hade ett paket att hämta ut.
Jag kom inte ihåg att jag hade beställt något så blev ganska förbryllad.
Gick till och med in i min inkorg och kollade igenom mailen efter en bekräftelse på ett köp.
Men det fanns inget mail.


Jag bloggade ju om Dermosil och konstigt nog så var paketet från dem.
Därför började jag fundera på om de sett mitt inlägg och skickat något därför.
Paketet var inte pyttelitet heller utan ganska stort och tungt.

Spänt öppnade jag det sen och de hade inte läst utan jag hade vunnit någon tävling som jag inte visste om att jag varit med i.

Jag hade vunnit tre flaskor från deras blossom serie. Handtvål, duschtvål och hudkräm

Blev jätte glad!
Tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!