torsdag 13 augusti 2015

God Morgon i en snurrande värld

Idag känner jag mig piggar och mer mig själv.
Så härligt att inte känna sig som en negativ tegelsten.
Solen skiner med och jag är taggad för dagen.

Märkte dock när jag gick upp ur sängen att jag har en dag utan balans.
Jag började med att ramla in i väggen, haha.
Det  gör jag alltid de dagar jag är sådan här.
Står där och lutar mig mot väggen tills det känns som "hjärnan" kompenserat
och jag kan stå upp själv.
Just nu känns det som halva min kropp är tyngre än andra halvan och att jag välter.
Spännande.
Hoppas det går över, annars får jag nog be pappa skjutsa mig och My idag för vågar
inte köra bil om jag är sådanhär.

Det är ingen fara egenligen med balansen.
Jag ramlar ju inte och jag klarar av att göra saker.
Bara att det känns lite obehagligt typ?

Nog om det.

Jag är som sagt taggad inför dagen och ska göra en lista med saker innan helgen.
I morgon eftermiddag kommer min Fru till Jönköping. Hon ska förvisso bo hos systeryster
men vill ha tokfint ändå när hon kommer ;)
Sen på lördag kommer J hem !
Då vill jag också det ska vara fint och nybäddat osv.

Bara för att regn kan vara otroligt fint och mysigt det också 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!