torsdag 27 augusti 2015

Testar något nytt

Jag skapade igår en blogg på Blogg.se
Än så länge har de den bloggen fått samma inlägg som här.

Anledningen till att jag testat att skapa en blogg där är för att se om jag kommer trivas bättre där och om jag ska flytta denna bloggen.
Anledningar till att blogg.se har lockat mig är för att man kan svara på kommentarer så att svaret kommer fram till personen som ska ha svaret.

En annan sak är att jag tycker det verkar roligare att designa bloggen där. Svårare men roligare.
Blogger är jätte bra och smidig men när man ska tänka utan för ramarna tycker jag det är knepigare i blogger. Detta kanske jag kommer få äta upp och därför flyttar jag inte bloggen direkt.

I alla fall så har jag gjort den andra bloggen som heter Mymlan & Jag.
Samma koncept som nu men annat namn.
Den är ju inte så spännande just nu eftersom man kan läsa samma sak här än så länge.

Klicka på bilden för att komma till bloggen



1 kommentar:

  1. Fast man får väl bara svaret så länge man själv har Blogg.se?
    Men den ser väldigt fin ut i alla fall :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!