lördag 8 augusti 2015

Utställning

Det finns en inofficiell hundutställning jag hade vill gå på. Problemet är att jag inte ritkigt känner att jag klarar av det.
Jag har svårt för nya saker och måste hinna förbereda mig innan så jag vet vad jag ger mig in på.

Att det är en inofficiell utställning innebär vad jag förstår att det inte bokförs eller vad man ska säga och att det blir som en övning i att ställa ut.
Man får tips och så.

Ni hör ju hur bra det låter?

Bara det där dumma att jag inte vågar.

Det ultimata hade varit om jag hade någon som ville gå med Mymlan så jag kan titta på och lära mig.
Då vågar jag kanske nästa gång i stället.

Men jag försöker peppa mig själv och kolla på nätet hur man gör och se om jag kan känna mig bekvämare då.
Tror inte jag kommer klara det ändå men då kanske jag kan åka och titta på bara och så får jag hoppas på att det blir någon mer sådan utställning :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!