tisdag 11 augusti 2015

God morgon världen!

Jag hoppades ju på att jag skulle må bättre idag men klippet i bröstkorgen är kvar.
Det ska dock inte vinna utan jag ler för mig själv och lyssnar på positiv musik och försöker
vända på det.

Idag börjar den nya hundkursen. Det känns utmanande.
Utmaningar är ju bra och när jag har fixat det kommer det kännas så himla bra.
Jag önskar att J var hemma och kunde följa med men nu är det inte så och det får jag lösa.
Mymlis är ju med <3

Nu ska vi väga oss. Eller egentligen är det väl mest My som ska väga sig men jag får ju liksom vara delaktig.
Efter det ska jag äta glass med frukt och försöka ha en positiv attityd hela dagen och fixa bra saker i lugnt tempo.
Kanske träna med för endorfinernas skull :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!