fredag 21 augusti 2015

Beställt hundgrejer

Efter mycket tänkande har jag beställt hem cykelvagnen ovan. Det blev lite dyrare än jag tänkt mig men då har jag köpt till så man kan ha den som en såkallad "jogging-vagn".
Anledningen till att jag valde att göra det, efter många om och men, var för att jag då tänker att jag kan gå promenader med och inte alltid måste ha cykeln med.

Jag hoppas jag kan lära henne att tycka om att åka i det och att den lever upp till mina förhoppningar.
Har en förhoppning om att hon ska kunna träna drag med denna vagn när hon blir äldre med.
Vi får se helt sonika.

En annan sak jag beställde var tikskydd. My är ju nu 5 månader och någon gång kommer ju hon börja löpa. Förvissa kanske inte förrän hon är ca 8 månader men ändå skönt att ha hemma så man är redo.
De här tycker jag verkar bra för att de inte är helsvarta. Jag är rädd att jag ska glömma ta av dem när vi går ut.
Funderade ett slag på att köpa några galna, tokgulliga. Men ja, nej. 
Bra med ett par basic ^^ 


Det här hundshampoot var på rea och det ska vara naturligt och lite för känslig hud så jag tänkte jag lika gärna kunde testa. Hon har ju sina grejer där på magen. De har ju blivit bättre men vill vara lite skonsam ändå. I framtiden tänker jag nog köra på Grumme som jag skrivit om HÄR

Det blev lite andra små grejer med. En hundtandborste, nåt bilbälte och ett ben. Sen kommer jag inte ihåg mer. Längtar till sakerna kommer!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!