måndag 17 augusti 2015

Pojkvän

I Lördagskväll kom J hem.
Åh <3
Så himla konstigt men så otroligt mysigt och skönt!
Han var alldeles solbränd och snygg när han klev in genom dörren!
Själv hade jag på mig mjukisbyxor och någon random klänning, ehe ;)

Paket hade han med sig med!
Så himla snäll och omtänksam <3


På första bilden ser man hur han hade lagt paketen. Han la dem i min säng och vi har en skämt grej för oss med min flodhäst Flodis så det får mig verkligen att le <3

Det bruna paketet var från Js föräldrar. Det var tre lavendeltvålar! Så fint av dem att de lärt sig att jag gillar lavendel <3 Jag fick även en burk karameller för de kom ihåg att jag berättat att vi hade sådana när jag var liten?! Hur fina är de inte? <3
Av J fick jag toffifee och en body butter från The Body Shop. Jag köper aldrig sådana själv för har inte råd och har börjat använda sådan innan jag går och lägger mig. Han hade valt mangodoft och jag gillar den. Det är lite klurigt det där med vad jag gillar för dofter nämligen. 

Sen hade han köpte ett par örhängen. J brukar inte köpa smycken till mig så han hade lite svårt att välja men så hade han gått på magkänslan blandat med vad han själv  tyckte om och det blev en lyckträff ! Jag tycker de är jätte fina! Han hade inte heller tänkt på mina töjningar men hade ändå köpt rätt så att jag kan använda dem! Fin är han <3


Vi hade Lyxfrukost i söndags och det kändes så bra och Mysigt så vi ska ha det varje söndag. Ni som känt mig länge vet att det där med frukost INTE är min grej. Jag åt en ciabatta med lök och sallad på och en kardemummabulle. Till det drack jag Pepsi ;)
Men det kanske utvecklas om vi fortsätter äta frukost?

Att överlag göra bra, mysiga och roliga saker och behålla semesterkänslan i vardagen är något vi ska jobba på!

Bara en random annan grej. Jag kallar ju J för min pojkvän fortfarande trots att vi är både sambos och förlovade. Det känns för mig konstigt att säga "min sambo" eller min "fästman". Pojkvän låter kanske som att det är ett nytt förhållande och det är det ju inte. Mja, vet inte. Min Womba <3

1 kommentar:

  1. Gulligt inlägg, jag sitter o ler här när jag läser :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!