tisdag 18 augusti 2015

Min önskelista

I samarbete med Saga, hihi.

Jag har inte sådär väldans gott om pengar men 
det finns massor med saker som jag skulle vilja ha 
eller behöver.
Jag fönster shoppar massor på nätet och tänkte dela med
mig lite av vad jag önskar mig: 




En Polar M400 aktivitetsklocka
Den loggar steg och sömn så
som det armbandet jag har nu gör.
Men utöver det kan den mäta puls
och fungerar som träningsklocka också. 

En hundcykelvagn så att jag kan cykla med My
Funderar på den här som har handtag och hjul där 
fram.
Vet inte om det är nödvändigt med handtaget och hjulet dock.
Tänker att My kan ha vagnen att dra när hon blir äldre sen med.
 Om någon har några erfarenheter av hundar som drar cykelvagnar 
så är jag jätte intresserad av tips! 


En annan bil än den vi har.
Vi har en 3 dörrars vilket innebär att det är lite
krångligt att få My in och ut ur bilen. 
Vi har inte heller AC och My blir lätt åksjuk
av värme så AC är ett måste om vi bytder bil.
Gärna en kombi.
Gillar ford focus och golf men kan också 
tänka mig en Honda CR- V vars bagagelucka 
går att dela och öppna halva. 


En kantarell sele till Mymli och ett koppel med reflexer

Canon eos  700d
Den är likvärd med den kameran jag har nu 
men den kan filma och har en skärm som man kan vinkla.
Kamerans föregångare är billigare men de har inte 
autofokus när man filmar och om jag ska filma
tillexempel träning med My så är det ju bra om den
fixar fokusen själv. 


En Husqvarna symaskin.
Jag och min symaskin samarbetar inte riktigt.
Det beror mest på mig att jag inte förstår mig på den.
Jag är upplärd på Husqvarna så hade hellre haft en sådan.

Den här listan fylls på med jämna mellanrum så den tar absolut inte slut här.
Jag önskar mig också jobb och hus och att få gå en utbildning som jag vill gå.
Framförallt önskar jag att få vara lycklig med mina nära och kära och att även de 
är lyckliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!