fredag 14 augusti 2015

Frugan, svampplockning och pojkvännen

Denna helgen är full av planer.
Idag kom min Fru och hälsade på.
Hon ska bo hos min syster men vi ska såklart träffas med.

Klockan 18.40 kom bussen från Uppsala och vi var på stationen och mötte upphenne.
Sen åkte vi hem till mig och åt indiskt och spelade spel.

Vi spelade Upp till Bevis som är ett av mina favoritspel.
Det ledde till många skratt!

I morgon ska vi på loppisrunda och fika som vanligt.
Sen blir det eventuellt svamp- plockning, ännu mer spel och kanske bastukväll?
J kommer hem med <3

Förövrigt läste vi lite ur min journal igår.
C / Frun pluggar till psykolog nämligen.
Står en del saker där som man blir väldigt ... förvånad / irriterad över.

På söndag ska vi fira min syster yster och en släkting.
Det blir verkligen fullt upp denna helgen.
Eventuellt ska det komma en tjej och en vovve och prova en hundflytväst jag säljer med.

Indisk mat med bästa <3

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!