onsdag 12 augusti 2015

Vardagslydnad och planering

Det som är bra med att gå kurser är att man får en spark i baken och kommer igång ordentligt med träningen plus att man får nya övningar att öva på. Sen får man såklart hjälp också om man har problem med något.

Nackdelen kan väl vara att man får så mycket olika saker att öva på att det blir kaos i hjärnan och jag känner mig lite stressad.
Ska försöka göra upp något schema för hur vi ska träna saker.
Jag har ju jätte mycket tid så det som är felet utan det gäller att utnyttja tiden men samtidigt anpassa sig efter My. Hjärngympa är uttröttande och man orkar bara öva korta stunder åt gången.

Jag ska skriva upp alla saker vi ska öva på så att jag inte glömmer något. Vi övar ju både inför utställningen och hundkursen plus vardagliga saker så det kommer ju inte bli ont om saker att göra ;)
Skönt att slippa ha allt i huvudet med tror jag.

Sen ska jag skriva upp vad vi ska göra idag och vad som ska vara klart innan helgen.
Jag måste bland annat bädda rent, plocka undan och duscha Mymlis.
Rensa frysen vore bra med och torka ur kylen.
Men det får bli bonus saker.

Listor in my <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!