måndag 17 augusti 2015

Hurtta Kantarell

När jag såg nya kollektionen av Hurtta kände jag lite att det var förutbestämt att My skulle ha en kantarell sele.

Hon var fröken gul innan jag köpte henne = favoritfärg är gul.


Hurttas grejer ska ju vara väldigt bra så känns som ett bra köp med. Den har reflex insytt i så det är ju perfekt till hösten.
Frågan är bara vilken storlekk man ska köpa. En som passar nu eller en som passar när hon är vuxen? Och vilken storlek kommer hon i sådant fall att ha?

Jag funderar även på ett gult dazzle rope leash eftersom det också har fullt med reflexer i sig som är perfekt på kvällar.
Det finns matchande koppel som selen men jag tycker repkopplen ser bekväma ut och det känns som att reflexerna syns bättre i dem, men vad vet jag.

Kantarell kopplet


1 kommentar:

  1. Har hört att det rundade kopplet "skär in" i händerna om hunden drar eller liknande... :-( Men det var i och för sig den "förra" versionen av de runda så kanske blivit bättre nu!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!