måndag 10 augusti 2015

Semestern är slut

Idag ska jag tillbaks till jobbet.
Jag kan inte säga att jag har jobbångest vilket många andra verkar ha?
För mig känns det mest märkligt.

På ett sätt känns det som semestern har varit jätte kort och på ett annat sätt
som den varit ganska lång.
När jag jämför den med sommarloven man hade i skolan känns den kort men när jag tänker
på jobbet och allt som förmodligen hunnit hända där känns det som det gått lång tid.

Lite nervös / stressad känner jag mig dock inför jobbet.
Känns som jag kommer komma försent för att jag inte är "van" att passa tider nu.

En annan spännande och rolig sak är att Mymlis ska vara hos en ny dagmatte!
Nämligen min nyfunna vän Saga!
Saga har en hund som heter Hailiy. Det känns jätte bra för Saga har mycket kunskap och Hailiy är lite samma typ av hund som Mymli så jag tror det kommer gå jätte bra.
Fullt ös lär det ju bli i alla fall ;)

Lånade en bild av Saga på när hon ställer ut Hailiy
( säg till om det inte är okej så tar jag bort bilden )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!