fredag 7 augusti 2015

Mymlan och jag fick paket

När vi var borta hade det trillat ner tre paket i våran korg.
( okej, två av dem fick jag hämta på ica )

Mymlan fick ett rosa hurtta täcke som jag köpte av en gammal kompis via facebook.
Skrutti sover just nu så ni får ett kort på täcket utan en Mymla i.

Det är ett väldigt praktiskt täcke som går att "fälla" ihop och stoppa ner i sig självt. ( fickan på ryggen ) Det har också gott om reflexer vilket är ett stort plus.
Än så länge är det liiiite stort men det funkar!
Jag fick tipset om detta täcket av en tjej som har stora syskon till Mymlan. 
Jag är väl inte så mycket för rosa egentligen men neon rosa syns bättre än svart och det är ju viktigare än att det är stilrent. 


Jag fick två sådana här oljebrännare och lite sådana oljor man ska ha i. Hittade inte min gamla oljebrännare så skaffade nya. Det är mysigt i höstmörkret sen tycker jag!


Jag fick även ett par nya solglasögon som var gula. Hittade dem på rean. Vet inte vad jag tycker om formen egentligen men jag gillar gult ihop med lila och ni som känner mig vet att jag förbrukar solglasögon på löpande band. Jobbigt att vara ljuskänslig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!