onsdag 26 augusti 2015

Cykelvagn för hund


Så kom cykelvagnen äntligen och jag har med mycket möda och stort besvär lyckats bygga ihop den.
My var inte så hjälpsam. När jag vände på vagnen flög beskrivningen iväg och då dödade My den.
Haha!
Skruttisen!
Var bara till att pussla ihop beskrivningen så gott det gick och sen improvisera lite.

My får gott om plats i den och jag tror det kommer gå även när hon växt färdigt. Nu vill jag ut och provköra den.
Inne har jag bara rullat den fram o tillbaks. Det går bra tills man kör över en tröskel. Då hoppar hon ur! Men hon hoppar i igen när den står still så hon är inte rädd i alla fall vilket är bra för att vara första gången!

Det ska nog bli bra det här. Det svåra blir att vänja henne vid när den rör sig. Men vi får väl göra som när vi åkte bil första gångerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!