onsdag 8 juli 2015

Bajspåsehållare hemgjord

Ibland, särskilt på morgonen, är det väldigt bråttom när man ska ut med My.
Så bråttom så om man inte tar på sig kläderna tillräckligt snabbt så hamnar kisset i hallen.

Ett problem vi upplevt då är att få tag i en bajspåse tillräckligt snabbt.
Man vill ju inte vara utan.
Oftast är vi förutseende och har en liggande ovanpå byrån i hallen eller
i fickorna.
Det händer ju dock att man glömmer det där och jag har tänkt att det vore skönt att ha
någon förvaring precis vid dörren.

Så jag började klura på det där.
Vad hade jag hemma som man kunde använda?

Jag började med att testa att använda en hushållspappersrulle.


Den funkade inte jätte bra eftersom den inte gick att sätta fast på väggen eller i något annat. 
Blev mer som en förvaring.

Så idag gjorde jag en ny.
En som jag sydde.
Hoppas att den funkar hyfsat. 

När jag sydde den kom jag på en ide till.
Så vi får väl se om det blir en 3 version 

Här är i alla fall dagens: 


1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!