onsdag 15 juli 2015

Två visdomständer mindre ( äcklig bild )

- Varning för äcklig bild längst ner i inlägget  -





Nu är det gjort.
Eller ja det var ju klart för några timmar sedan.
Vi tog båda två på en gång. Jag fick bestämma men det kändes bäst att ta båda samtidigt så jag slapp göra om det.
Jag har världens bästa tandläkare och han var väldigt mån om att det skulle bli en så "bra" upplevelse för mig som möjligt.

Jag har eller har haft något fel på mina visdomständer. De smulade sönder sig och var sköra.
Vi har försökt plasta in dem men det har inte funkat. För att jag inte skulle få problem så var det lika bra att dra ut dem.

Det drog dock ut på tiden så var inte alls beredd på att det skulle ske idag.
Nu har jag lite spänningar men inte ont.
Skönt det.

Vi tog kort på mina tänder så kommer en äcklig bild nu. Man kommer se mina tänder ligga på en bricka, blod och att tänderna har börjat bli bruna ( ruttna )

Lägger upp en snäll bild först så att den andra bilden inte bli visningsbild på bloglovin.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!