söndag 12 juli 2015

En dröm..

Jag har en dröm om att gå en hundutbildning.
Det finns en utanför Värnamo som jag spanat in i några år.

För några dagar sedan hittade jag en blogg som en tjej som heter Saga skriver i.
Hon och jag verkar ha liknade drömmar så vi började chatta lite på fb.
Hon har gått just den utbildningen och nu känner jag mig så taggad på att gå
den utbildningen.

Det är dock inte bara att skicka in ansökan.
Jag måste kolla med folk först om det skulle vara okej.
Sen har jag ju redan pluggat så måste se hur det blir med
CSN.

Så många saker att kolla av och fixa och trixa med innan jag
eventuellt kan skicka in anmälan.

Alla har ju dock rätt till att drömma och jag ska i alla fall kolla upp om det finns möjlighet att förverkliga denna drömmen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!