måndag 20 juli 2015

Berry therapy


Jag började med att använda tvålen. Tvättade händer, armar och armhålor.
Sen använda jag ansiktsprodukterna och sist fotkrämen.

Cream Soap
Det här var en familjetvål så den hade en lätt fräsch doft. Typisk tvåldoft om ni förstår vad jag menar? Den var silverfärgad och len och en bra tvål. Jag hade inte valt den här tvålen då jag gillar örtigare dofter.
Här hittar du den

Facial Cleaning Oil Lingonberry
Jag hade inget smink på mig nu så jag vet inte om den är bra till att tvätta bort smink men den var, som man förstår i namnet, oljig och därför tror jag den funkar att ta bort smink med. Den är ju också i och med att den är oljig lite lätt fet. Jag har inte torr hy så för mig tror jag att den hade blivit för fet.
Den luktar verkligen lingon så gillar man lingondoft så tror jag du gillar doften på denna. Jag själv är inte så förtjust i bäriga dofter.
Här hittar du den

Smoothing Facial Cream Lingonberry
Precis som med rengöringen tror jag att denna kräm passar om man har lite torrare hy men även på mig som inte har det blir huden len och mjuk. Blir som en lätt fet hinna över huden och jag tror att jag skulle få finnar av den om jag använde den i längden. Precis som med rengöringen luktar den verkligen Lingon. Jag är ju som sagt inte så förtjust.
Här hittar du den

Foot Therapy
Det här var nog den ända av de här produkterna jag hade kunnat tänka mig att köpa. Den är fet och sugs in bra i huden i fötterna. Den har en doft av apelsin vilket jag tycker luktar okej. Många fotkrämer har någon halvdan tandkrämsdoft.
Här hittar du den


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!