lördag 4 juli 2015

Hostat och förkyld över en vecka

Någon sa till mig att sommarförkylningar är segare än vanliga.
Jag tänkte inte så mycket på det och trodde väl nog inte att det stämde.
Nu har jag dock hostat i en vecka så jag får väl hålla med.

Jag har svårt att ta det lugnt i vanliga fall men nu när det varit så
otroligt fint väder har jag ju inte direkt enbart stannat inne.
Jag har ju tagit det lugnare men varit ute på landet.

Så imon tänker jag att jag ska försöka att bara vara hemma och spela
tv spel eller något så jag är still.

Min hals känns väldigt torr och sliten nu efter allt hostande.
Hostat så mycket att jag vara millimeter från att kräkas.

Googlade på husmorsknep för torr hals så nu ska jag dricka varmt vatten
med honung och citron och hoppas att det hjälper.


1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!