tisdag 21 juli 2015

Rörigt ute, rörigt inne

Mitt mående pendlar väldigt just nu.
Bra att jag ska till psyk snart för jag kämpar för att inte falla in i mörkret.
Det vore ju ganska ovärt.

Borde analysera mitt beteende mer just nu för det är ganska flyktigt tror jag.
Tackar ja till allt och vägrar sitta still och fortsätter jag så, så vet jag ju att det skiter sig.
Man måste inte planera varje minut. Det är okej att ha tråkigt.
Men då kommer det ifatt mig.

J åker till Frankrike snart. Tre veckor. Så jag måste styra upp något.
Måste få ordning på torpet så att jag håller mig flytande självmant.

Pappa ifråga satte att jag drack pepsi varje dag igen.
Jag snäste att det var upp till mig.
Det är känsligt för det är det ÄNDA jag använder mot ångesten.
När det krisar så dränker jag mig själv i pepsi.

Min strategi just nu är att äta regelbundet, sova som vanligt, le så mycket jag kan för att lura hjärnan och vara ute i naturen mycket. Träffa folk med såklart. Ensamhet kan vara det farligaste.

Vill vara fånigt glad och tycka att allt är fint

1 kommentar:

  1. Fina du <3 saknar dig. Kommer hem snart igen då kanske vi kan gå en promenad tillsammans? :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!