lördag 18 juli 2015

Härlig dag och Open new doors

I förmiddags så packade vår lilla familj in oss i vår lilla bil och så for vi iväg mot Bottnaryd!
Vi har haft tur med vädret och kunde nog inte valt ett bättre ställe att åka till idag.
Vi parkerade utanför OND och gick sedan en liten promenad.
Den blev inte lång dock eftersom My blev trött väldigt fort av alla intryck.

Sen bestämde vi oss för att äta.
J valde rödbetsbiffar som serverades med blomkålsris och tzatziki.
Jag valde Carbonara som var gjord på zucchini med fejkon. Den var såååå himla god.
Blev väldigt inspirerad att göra Raw Food här hemma med nu.

Till efterrätt ( ett måste ) köpte vi en citron...paj?
Jag måste försöka hitta recept på den för den var så otroligt god.
Lagom syrlig, lagom kladdig och helt underbar.

Har ni inte ätit på Open new doors så tycker jag ni ska göra det.
Mycket av d et är ju helt glutenfritt osv.

Tips tips!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!