lördag 11 juli 2015

Hundförarväst



Jag vet inte om det heter hundförarväst men en sådan har jag införskaffat mig.
Egentligen har jag aldrig varit så mycket för sådant där men jag kände ett behov nu.
Det är så mycket grejer jag / vi behöver ha med när vi går ut med My nu. Leksaker, godis, påsar osv osv.
Det är klart att det går ha det i vanliga kläder med men jag tänker att den här kan vara laddad jämt och bara dra på sig över vad jag nu har på mig.
Ett plus är att även J kan ha den. Även om det är precis.

De där västarna är ganska dyra men så hittade jag den här som kostade 429 :-
Billigare än många andra men fortfarande mycket pengar.
Men så ville nog ödet att jag skulle ha en sådan ändå för jag fick ett mail om att butiken hade kampanj på grejer och bland annat då denna så jag betalde 299. Ni kan köpa den HÄR 

Den butiken hade även kampanj på massor med andra bra sommarhundgrejer. Jag ska köpa en flytväst till My bland annat. Fanns inte i rätt storlek och färg så de skulle beställa en åt oss.

Annat som fanns var kyltäcken & kylfiltar.
Skulle gärna ha det med men är inte gjord av pengar tyvärr :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!