lördag 4 juli 2015

Skvallerträning

Jag hittat något som kallas för skvallerträning och jag kände direkt att det var något jag vill testa på.

Skvallerträning går ut på att få hunden att komma till dig när den ser en annan hund eller vad du nu har valt att skvallerträna in.

Innan jag börjar med skvallerträna ska jag dock kolla så att My verkligen är in klickad.
Vi har inte använt klickern på ett tag så kanske får börja om från början.

Vi har en spännande vecka framför oss jag och My. Vi ska på privatträning, valpkurs och till veterinären.

Lite bilder som symboliserar lycka, frid och drömmar




Pytteliten skrutt <3

Mymlans stora systrar som vi har som inspirationskälla

My och pappa Boris

Lillskruttan ca 10 veckor.
Vi hade köpt hennes första sele och den var jätte stor på henne
<3

1 kommentar:

  1. Jag använder mig ju utav skvallerträning och det har funkat vääldigt bra!! :-D Hoppas att det kan hjälpa dig/er också!

    MVH Saga & Hailiy

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!