söndag 5 juli 2015

Hemmagjort hundhalsband

Jag hade en kedja till ett halvstryps halsband liggande så jag bestämde mig för att testa att sy ett eget halsband till My.
Jag använde mig av kedjan, tyg från secondhand och ett gammalt nyckelringsband.

Sen mätte jag bara så att det skulle passa hennes hals och började sy.
Det blev kanske inte perfekt men jag är jätte nöjd.

Jag kunde inte bestämma tyg så körde på två olika.
I efterhand tycker jag det blommiga är finast.


Jag tyckte det var väldigt roligt att sy hundhalsband så jag köpte fler kedjor så jag kan sy fler. 

My med halsbandet på 



1 kommentar:

  1. Halsbandet är jättefint! Blir extra roligt att använda när det är något man gjort själv :D Båda tygerna är jättefina och passar riktigt bra ihop :-) Var hittade du kedjorna? *nyfiken*

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!