onsdag 8 juli 2015

Veterinärsbesöket

Vi åkte ju dit för att kolla hennes gång.
Jag har upplevt att hon går märkligt med bakbenen.
Eftersom jag är orolig av mig och jag inte kunde släppa det så
ringde jag och de tyckte det var lika bra att kolla upp.

Nu har vi varit där.
Veterinären / ortopeden var väldigt trevlig.
Jag tycker han påminde om Js pappa.
Hade Js pappa varit veterinär istället för tandläkare så hade
han varit sådan.
Han frågade mig mycket vad det var jag upplevde och vad jag såg.
Han hånade mig inte när jag inte kunde orden för hennes olika kroppsdelar
utan lärde mig istället.
Hände kände igenom hennes ben. Kollade henne reflexer.
Allt det var bra och sedan gick vi så han fick se hur hon rörde sig under
gång.

Slutbetyget blev U.A.

Jag är så himla lättad och glad!

Han sa att det nog är lite valpbeteende och att vi bara kan försöka träna henne mer så
hon får mer muskler så det ska vi göra.
Nu blir det promenader!

Hon har inte fått äta på hela dagen så hon fick en dl mat nu och nu ligger hon däckad vid mina fötter.

Ikväll blir det valpkurs! :D


Mina pälsklingar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!