onsdag 8 juli 2015

Lär känna mig - hund / djur

Jag hittade en hundutmaning på nätet.
En lista med olika punkter man ska skriva om olika saker olika dagar.
Jag har sett sådana innan men inte för hundar.

Vore väldigt roligt om ni också gjorde den här utmaningen och om ni gör det 
så får ni väldigt gärna berätta det för mig så jag kan följa eran utmaning. 

Här är utmaningen i alla fall :

Dag 1 - Presentation av mig själv
Dag 2 - Presentation av hunden / hundarna
Dag 3 - Om min hundras
Dag 4 - Min första hund
Dag 5 - Mina första husdjur
Dag 6 - Mina andra husdjur
Dag 7 - Varför jag har hund
Dag 8 - Vad en hund är för mig
Dag 9 - Hur en bra dag med hunden ser ut
Dag 10 - Hur jag valde ras
Dag 11 - Vilka hundsporter man provat / vill prova
Dag 12 - Vad jag tränar med mina hundar
Dag 13 - Var min hund har eller kommer tävla i
Dag 14 - Viktiga egenskaper när jag väljer hund
Dag 15 - Mina förebilder inom hund
Dag 16 - Hur jag valde kennel
Dag 17 - Hur uppfostrad min hund är
Dag 18 - Raser jag skulle vilja ha
Dag 19 - Nackdelar med att ha hund
Dag 20 - Raser jag inte skulle vilja ha
Dag 21 - Det här älskar min hund
Dag 22 - Det här tycker inte min hund om
Dag 23 - Mina skötselrutiner för hunden
Dag 24 - Roliga bilder på hunden
Dag 25 - Jul med hunden
Dag 26 - Mitt favoritminne med hunden

Vissa dagar kommer bli riktigt svåra tror jag :)

1 kommentar:

  1. Åh den här vore superkul att göra. Får man en anledning att skriva också. :)Jag tror dock också att vissa saker kommer bli ganska svåra att skriva om men ja :-) gillade att läsa presentationen av dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!