torsdag 30 juli 2015

Boktips; Hundlekar

När vi var i Hjo köpte jag 7 hundböcker billigt. Tänkte nu visa upp dem och visa lite vad de handlar om. Jag personligen tycker att det är svårt att köpa böcker på nätet eftersom man inte vet om man får något man själv tycker är bra. Har själv saknat sådana här recensioner. :) 


Titel: Hundlekar - Stimulerande träning för smarta hundar
Författare: Mary Ray & Justine Harding
Förlag: Ica Bokförlag

Jag har än så länge bara bläddrat i alla böckerna och efter den lilla bläddringen så är nog det här min favorit. Böckerna är ju väldigt olika och det går ju inte jämföra denna typen av bok med en som innehåller mer text och fakta.

Den här boken innehåller massor med trick och visar upp steg för steg hur man lär in dem.
Jätte roligt! Det finns ju så man kan hitta trick på nätet men tycker det är kul att ha en bok hemma och som visar på ett sådant bra sätt hur man gör.

Exempel på hur det kan se ut
Svårt att läsa texten?
Köp boken ;) 
Såhär ser det ut i boken. Bra bilder och text som förklarar. Lite extra informationsrutor av olika slag.

Jag tror vi kommer lära oss mycket kul från den här boken!


Boken får 5 av 5 flodhästar: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!