fredag 17 juli 2015

Förslag på dagstur?

Nu har jag semester. Jag borde vara överlycklig för det blir ju alla andra men jag känner lite mer...jaha?
Anledningen till det är nog att jag inte har något planerat mer än sista veckan.
J jobbar en vecka till sen åker han till Frankrike med sin familj.
Jag skaffade ju My och valde på så vis att vara hemma.

Vi ska alltså inte ha semester ihop.
Ännu en faktor till att jag känner lite..jaha^^

Men imorgon är han ledig. Så vi tänkte att vi kunde göra en semester dag ihop.
Eller jag tänkte och han gick med på.
Först hade jag tänkt en övernattning men han ville grilla med kompisar på kvällen så nu får det bli över en dag.

Jag har försökt leta lite på nätet men svårt att veta roliga grejer.
Har ni några tips så tas de tacksamt emot!
Plus om vovven kan följa med ;)

Jag har tittat på Hjo.
Där ska finnas ett naturreservat som man kan gå.
2,5 km.
Det tror jag My fixar. Om man tar det lugnt.
Sen kanske en liten picknick och så 2,5 km tillbaks.

Jag är väldigt fattig just nu så att kolla i butiker är inte jätte lockande.
Dessutom är jag nu mer ganska kräsen och saker får inte vara testade på djur
osv.
Finns en tvålfabrik i Hjo så om jag skulle få lust kan jag ju alltid kika där.

Annars har jag tittat på Visingsö.
Jag har inte varit där mer än när jag var bebis vilket jag inte kommer ihåg.
Men vad gör man där?
Jag har ingen aning alls.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!