söndag 19 juli 2015

Hudvårdstester

När jag hade min sista praktik så använde de som jobbade där hudvård från ett märke som heter Dermosil. När jag var där så var det snart jul så jag beställde lite julklappar ifrån dermosil och sen dess så har jag fått hem deras kataloger.
Man får alltid med hudvårdstester i deras kataloger av olika av deras produkter. 
Jag har lagt alla dessa i en hög och inte använt dem men nu tänkte jag ta tag i det och göra åt dem. 

Tänkte att jag samtidigt kunde dela med mig här och säga vad jag tyckte om olika produkter och så har jag det själv med som en påminnelse om vad jag ska beställa och vad jag absolut inte ska beställa :) 

Som ni ser är det några stycken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!